Розповсюджені питання

Чи правда, що стандарт CDMA захищає телефонні розмови від прослуховування?

CDMA на сьогоднішній день дійсно є найзахищенішим від прослуховування стандартом стільникового зв'язку. Переговори усередині стільникової мережі прослухати неможливо. Проте, якщо здійснюється розмова між стільниковим і провідним абонентом, то на ділянці, де інформація передається по проводу, можливе прослуховування.

Кому можуть знадобитися послуги стільникового зв'язку CDMA?

Підприємцеві, що відкриває свою справу (магазин, АЗС, кафе) або володіє складом (контейнером, лотком на ринку), потрібно встановити телефон, необхідний для гнучкого оперативного керування справами, але через відсутність технічних умов для прокладки телефонного кабелю (а часом просто економічної недоцільності його підведення), ідею проводового телефону можна залишити як нездійсненний проект. Реальним виходом є користування телефоном CDMA.


Чи можу я відключити додаткові послуги?

Відмовитися від кожної з додаткових послуг можна в АССА або в Центрі обслуговування абонентів, маючи при собі паспорт і документи на номер, з якого Ви хочете зняти додаткові послуги.

Чи можна підключити проводовий телефонний апарат до мережі оператора Інтертелеком?

Оскільки зв'язок є безпроводовим і базується на принципах, абсолютно відмінних від проводової телефонії, виявляється неможливим підключення звичайного проводового телефонного апарату до мережі стандарту CDMA. Проте, придбавши термінал, що має можливість підключення зовнішніх пристроїв, можна підключити до нього звичайний проводовий телефон, радіотелефон.

Я вирішив придбати стільниковий телефон стандарту CDMA. Як це краще зробити?

Зробити це можна двома способами: відвідати Центр обслуговування абонентів компанії Інтертелеком або купити його у магазинах сотового зв'язку.

У нашій фірмі весь керівний апарат має фіксовані термінали стандарту CDMA. Чи можна за їхньою допомогою провести селекторну нараду?

Оператор Інтертелеком надає своїм абонентам послугу "Конференц-зв'язок", що задовольняє цю потребу. Послугу можна активувати в АССА або в Центрі обслуговування абонентів оператора Інтертелеком.

Чим ваш фіксований телефон стандарту CDMA відрізняється від звичайного телефону?

Фіксований стільниковий телефон виглядає як звичайний проводовий апарат, але для його встановлення не потрібне проведення а телефонного кабелю. Це дозволяє встановити і підключити апарат у лічені години - досить увімкнути його в розетку. Вбудований акумулятор забезпечить роботу телефону навіть при відключенні електрики.

З переліком обладнання для використання в мережі Інтертелеком можна ознайомитись за посиланням.

Чи залежить рівень прийому сигналу фіксованого телефону від його місцезнаходження?

Якість зв'язку прямо залежить від умов проходження радіосигналу між стільниковим телефоном і базовою телефонною станцією (БТС). Що менша між ними відстань - то краще.

Я збираюся виїхати на тимчасову роботу за межі України. Що потрібно зробити, щоб не втратити номер?

Спеціально для таких випадків компанія Інтертелеком пропонує послугу "Тимчасове припинення договору". Скориставшись даною послугою можна призупинити дію контракту строком до 12-ти місяців. Протягом дії даної послуги стан особового рахунку абонента буде залишатися незмінним.

Як переоформити фіксований телефон на іншого власника?

Вартість послуги переоформлення договору на іншого власника становить 10 грн. Щоб переоформити договір, необхідно заповнити бланки заяв встановленої форми. Після дотримання формальностей будуть оформлені документи на нового власника.

Як дізнатися стан свого рахунку?

Стан свого рахунку можна дізнатися наступними способами:

  • відправити порожнє SMS повідомлення або ? на номер 0941111100
  • зателефонувати в центр інформаційної підтримки абонентів *750 або 094 50 50 750 (дзвінки з мобільних номерів, тарифікуються згідно тарифів оператора зв'язку)

Чи покриває щомісячна абонплата вихідні дзвінки?

Абонплатою покриваються лише ті вихідні хвилини, що включені до пакету.

Я в четвер поклав на аванс 60 гривень, а у вівторок телефон відключили за несплату. Як таке може бути?

При переході в новий звітний період (перехід відбувається 1- го числа календарного місяця) автоматично нараховується абонплата і відповідно, з рахунку клієнта знімається нарахована сума. Можливо, покладених на аванс грошей не вистачило для переходу на наступний місяць.

Чи переходять невикористані в цьому місяці хвилини і гроші в наступний місяць?

Пакети із сплаченими наперед хвилинами припускають використання цих хвилин протягом місяця. У наступний місяць ці хвилині не переходять. Гроші, які абонент авансує на свій рахунок, витрачаються по мірі нарахування оплати за послуги.

Хто може отримати детальну, роздруковану інформацію щодо розмов?

Тільки власник телефону, офіційно зареєстрований у компанії Інтертелеком, за умови пред'явлення посвідчення особи, або довірена особа, що пред'явила доручення і посвідчення особи, може одержати деталізовану інформацію щодо розмов у друкованому вигляді

Як довідатися розмір своєї абонплати?

Необхідно зателефонувати в центр інформаційної підтримки абонентів *750 або 094 50 50 750 (дзвінки з мобільних номерів, тарифікуються згідно тарифів оператора зв'язку)

Як швидко підключать телефон після його оплати?

Після оплати боргу телефон активується протягом 30-ти хвилин.

Як виглядає і функціонує безпроводовий телефон?

Безпроводовий телефон виглядає як звичайний телефонний апарат. Відмінність у тім, що телефон абонента з'єднаний з АТС не кабелем, а за допомогою радіохвиль, випромінюваних базовою станцією, у зоні якої перебуває абонент. Таким чином, порівняно із провідною телефонією існує беззаперечна перевага: бездротовий телефон не вимагає проведення кабелю, що може бути вкраденим або пошкодженим. Тому встановити телефон стандарту CDMA у місцях, недоступних для провідної телефонії, не становить жодних труднощів.