Лояльність

Оператор «Інтертелеком» цінує своїх постійних абонентів, тому докладає максимум зусиль для того, щоб зробити спілкування більш комфортним і вигідним.

Для абонентів тарифних планів, підключених на пряму обласну, районну, мобільну і віртуальну нумерацію оператор «Інтертелеком» надає нову програму лояльності «Найкраще спілкування».

Скориставшись пропозицією програми лояльності абоненти можуть отримувати не лише задоволення від спілкування, а й винагороду.


Умови програми лояльності
Використання бонусів
Програма «Бонусні хвилини»
Як стати учасником програми лояльності

Умови програми лояльності

Кожен абонент оператора «Інтертелеком», який користується послугами голосового зв'язку і інтернет доступу і активував програму лояльності, починаючи з 3 місяці обслуговування в мережі, отримує винагороду - щомісячний бонус на рахунок. Розмір бонусу залежить від терміну використання послуг оператора.

Накопичення бонусів

Бонуси за програмою лояльності нараховуються в залежності від витрат на послуги зв'язку попереднього місяця, а так само Лояльного стажу.

У витрати на послуги зв'язку входять - вартість підключення, абонентська плата за тарифний план, організація і абонентська плата додаткових послуг, всі вихідні і вхідні дзвінки, передача факсу, відправка SMS по всіх напрямах, трафік інтернет / передача даних. Не враховується оплата адміністративних послуг і сума витрат на послуги зв'язку оплачена з бонусів.

Лояльний стаж*

Кількість бонусу в% від витрат
на послуги зв'язку в попередньому місяці

Від 3 до 6 місяців 2%
Від 6 місяців до 2 років
5%
Від 2 до 3-х років
7%
Від 3-х до 5 років
10%
Від 5 до 10 років
15%
Більш 10 років
20%

* Лояльний стаж для абонентів обласної та районної нумерації - це період користування абонентом послугами оператора «Інтертелеком», який визначається з моменту останньої зміни тарифного плану виключно на тарифний план з меншою сумою абонентської плати (включаючи додаткові пакетні умови) або зміни власника. Якщо зміни тарифного плану або власника не відбувалося - то з моменту підключення номера. При зміні тарифного плану на тарифний план з більшою або рівною суми абонентської плати включаючи додаткові пакетні умови Лояльний стаж не переривається.

Лояльний стаж для абонентів цифрового ідентифікатора і мобільної нумерації - це період користування абонентом телекомунікаційними послугами оператора «Інтертелеком», який визначається з моменту останньої зміни власника (якщо не відбувалася зміна власника, то з моменту підключення номера).

Бонуси нараховуються кожне 1 число місяця при переході абонента в новий місяць. У разі, якщо абонент не перейшов в новий місяць, бонуси не нараховуються.

Термін дії бонусів - 1 календарний місяць.